مدیریت زمان مهارتهای مطالعه قدرت تفکر
چگونه دنیای خود را متحول کنیم؟

ده راهکار برای موفقیت در کسب و کار جدید(2)
 

در بخش اول این گزارش با پنج راهکار مؤثر و مفید برای برداشتن گام های موفقیت در زمینه کارآفرینی آشنا شده ایم. تا به این جا با افکار مثبت و فکر به موفقیت قدم اول را برداشتیم و با چاشنی اشتیاق آن را همراه کردیم. نقاط قوت خود را یافتیم و با تکیه بر آن ها اعتماد و احساس قدرت را خود ایجاد کردیم و برای اجرایی شدن همه آمال و آرزوهای واقعی خود هدف گذاری و برنامه ریزی را از نظر دور نداشتیم.

 

قسمت اول گزارش را نیز بخوانید:

ده راهکار برای موفقیت در کسب و کار جدید(1)


به گزارش بانکی دات آی آر، در ادامه با 5 راهکار ارزشمند دیگر آشنا می شویم.

 


6. سخت کار کردن

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 10 / 10 / 1390برچسب:, توسط اصغر صمدی

ده راهکار برای موفقیت در کسب و کار جدید(1)    
 


کارآفرینی و نوآوری در بخش های متعدد اقتصادی مطلبی است که مدت ها در کشور ما مورد بحث است. برای گسترش واهمیت عملی شدن این موضوع در کشورمان تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان درنظر گرفته شده است. اما مسلما در این راه برای موفقیت و امکان ادامه مسیر آشنایی با راهکار های مناسب و درست الزامی است.

به گزارش بانکی دات آی آر،در قسمت اول این گزارش به  ده راهکار مناسب که به کسب وکار شما خلاقیت ، نظم  و انعطاف پذیری می دهد اشاره خواهد شد. فعالین در این زمینه در هر کجای دنیا با به کار بستن این اصول کلی می توانند امیدوار باشند که گام های نخستین خود را به درستی برداشته اند.

1.فکر کردن به موفقیت



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 10 / 10 / 1390برچسب:, توسط اصغر صمدی

15 راه ساده برای رسیدن به موفقیت    
 

 

ممکن است تصور کنید که شما راهتان با آن دسته افراد موفقی که پیوسته کامیابی های تازه حاصل می کنند یکی نباشد. البته ممکن است آنها توانایی هایی داشته باشند که شما فاقد آن هستید، اما همیشه به یاد داشته باشید: موفقیت آموختنی است و تنها تفاوت شما با آنها این است که آنها همیشه یک سری عادات خاص را به کار می بندند و این باعث کامیابیشان می شود.

موفقیت همین است: جمع راه و روش های زندگی هوشمندانه. در اینجا به چند مورد از این شیوه ها اشاره می کنیم.




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 10 / 10 / 1390برچسب:, توسط اصغر صمدی

 

۸ راز موفقیتنبوغ را می‌توان همانند تکامل بیولوژیکی دانست که نیازمند نسلی غنی و غیرقابل پیش‌بینی از گزینه‌ها و احتمالات متنوع است. به این ترتیب این فکر است که باعث استمرار بهترین ایده‌ها در راستای توسعه و ارتباطات آینده می‌شود. جنبه مهم این نظر به این است که شما بایستی ابزارهائی برای ایجاد تنوع در ایده‌هایتان را در اختیار داشته باشید و برای اثربخشی واقعی، این تنوع باید، ”کور“ باشد. این ”تنوع کور“ باعث عزیمت از دانش بازآفرینی (حفظی) به آفرینشگری می‌شود. پژوهشگران فراوانی قصد توصیف و مستندسازی روش تفکر نوابغ را داشته‌اند. آنان با مطالعه و بررسی دفترچه‌های خطارات ارجاعات، مکالمات و ایده‌های بزرگترین متفکران جهان کوشیده‌اند تا راهبردهای ویژه تفکر نوابغ و الگوهای فکری آنان را که بتوانند گستره حیرت‌انگیزی از ایده‌های بکر و اصیل را بیافریند، کشف نمایند. اکنون به هشت مورد از راهبردهائی که در الگوهای اندیشه نوابغ خلاق (در تاریخ علم هنر و صنعت) مشترک است، اشاره می‌کنیم:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 15 / 8 / 1390برچسب:, توسط اصغر صمدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

اینجا کلیک کنید


Games.Niksalehi.com